25 Temmuz 2012 Çarşamba

SİĞİL DUASI İLE SİĞİL GEÇER Mİ?

Siğiller, görünüşleri itibarı ile insanı çok rahatsız eden oluşumlardır. Bu nedenle de onlardan kurtulmak isteriz. Görünüşlerinin kötü olmasından daha da önemli bir konu vardır ki, tedavi edilmeyen siğiller kanser dahil olmak üzere bir çok hastalığa neden olabilir. Bu konu çok çok dikkat edilmesi ve kesinlikle ertelenmemesi gereken bir konudur.

Birçok hastalıkta olduğu gibi siğil tedavisinde de psikoloji çok önemlidir. Yani iyi hissetmek ve pozitif düşünmek tüm hastalıkların tedavisinde çok önemli bir etkendir. Siğil duası da bu  anlamda bence huzurlu olmayı pozitif düşünmeyi sağlayan ve ruhumuzu hafifleten dualardır. Allah izin vermediği sürece hiçbirşey olamaz. Bu sebeple yaptığımız bütün işlerde attığımız tüm adımlarda Allah ın rızasını almak çok çok  Önemli manevi bir güçtür. Fakat şuda önemli ki hiçbirşey yapmadan sadece dua etmek çokta faydalı gelmiyor bana.

Mesela Peygamber Efendimiz hastaları iyi etmek için çeşitli bitki karışımlarına dua okumak suretiyle yaralara sürdüğü ve iyi ettiğini hepimiz okumuş yada duymuşuzdur. Yeterince çabalamak ve Allah ın iznini almak önemli. Örneğin hiç çalışmadığımız bir sınava sadece dua ederek başarılı olmayı bekleyemeyiz.

Hastalıklarda da aynen böyle bence. Vücudumuza dikkat etmeli yararlı şeyleri yapmalıyız ki dualarla da Allah ın iznini alabilelim.  Siğiller için okunan dua da aynen böyle bence.

Tıpta siğillerin kesin bir tedavisi olmadığı gibi neden oluştuğu da tam olarak bilinmiyor. Birtakım tedaviler olsa bile Hastaların çoğu tekrar siğil problemi yaşadığı gözlenmiştir. Bunlar hala gizemini koruyan konulardan malesef. Fakat halk arasında hiç doktora tedavi olmadan siğillerinden kurtulan insanların hikayelerini duymuşsunuzdur. Bu insanlar tamamen doğal tedavi yöntemleriyle başarıyorlar bunu. Bu başarının bir parçasınında dua olduğunu düşünüyorum.

Yaşadığım bir hikayeyi anlatmak istiyorum size. Çoğukken elimde ve yüzümde siğiller çıkmıştı. Mahallemizde oturan ona buna dua eden, yaşlı bir teyzeye gittik. Teyze cebinden, farklı renk ve kıvamda kutucuklar çıkardı. Biri sarı biri yeşil biri de çamur gibi bişiydi. Siğillerimin hepsine farklı sıvılar sürdü ve üzerine siğil duası okudu herbir siğilime. Bu işlemi bikaç kez tekrarladık. Ve bana bazı yiyeceklerden yememi söyledi. Yerkende duayı etmemi söyledi. Teyzenin dediklerini hepsini yaptım ve siğillerim geçti. Bir daha da çıkmadı.

Yıllar sonra  arkadaşlarımdan biri siğil problemi yaşadı. Ben de bu hikayeyi anlattım. Aynı duayı okumamıza rağmen arkadaşımın siğilleri geçmedi. Anladım ki hikmet sadece duada değildi. Teyzenin bana sürdüğü karışımlar Allahın izniyle etkisini göstermiş ben de siğillerimden kurtulmuştum. Daha sonra internette bir kitaba denk geldim. Bu kitapta her siğilin farkılı doğal yöntemlerle tedavi edildiği yazıyordu. Yani siğillerin çıkış yerleri ve şekilleri tedaviyi ve sürmemiz gereken bitkiyi değiştiriyor. Bu kitabı satın aldık.
Ve arkadaşım bu kitapta yazanlarla siğillerinden kurtuldu. Kitapta yazılanları uygularken dua okumayı da ihmal etmedik.Tedavi sırasında iyi beslenerek bağışıklık sistemini güçlendirmeside tekrar siğil oluşumunu engelliyor.

Siğil tedavisi kitabında tüm bunlar ayrıntılı şekilde anlatılıyor. Sizde işe yaramayan tedavi yöntemleriyle vakit kaybetmeden önce bu kitabı mutlaka okumalısınız. Siğillere son kitabına burdan indireilirsiniz.
Kitapta yazılanları uygularken de bu duayı okumayı ihmal etmeyin..
Siğil Duası
“Em ebremû emren fe innâ mumbrimûn.”
3-5 ve 7-40 defa bu dua okunursa Allah şifa verir.

6 yorum:

burçin aydın dedi ki...

elimde ve ayağımda çıkan siğillerle mücadele etme adına bir çok yöntemi kullandım. bunların başında elma sirkesi kullandım,yaktırdım,modern tıpta tedavi olarak uygulanan bir çok yöntemi denedim ama hepside belirli bir süre siğilleri yok etti ve sonrasınra tekrar yeniledi ve çıktı. araştımalarıma göre siğillerle mücadele etmemin en önemli yolu bağışıklık sistemini güçlendirmek ve sterseten uzak durmak olduğunu öğrendim.İnterneten araştırma yaparken bu blogta bulduğum kitapta doğal yollardan nasıl tedavi edileceğini ve bağışıklık sistemimizi nasıl güçlendireceğimizi anlatan bir kitap yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve siğillerim kayboldu bakalım inşallh devamı gelmez

mukaddes kaygılı dedi ki...

Allah ın izni ile bitkisel yöntemlerle siğillerimden kurtulmayı başardım. teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Allah herkese şifa versin siğil gerçekten zor bi durum.

sedat ural dedi ki...

yahu bu siğil denen illet ne fena bişey ya yaktrıyorum yaktırıyorum yeniden çıkıyo ellerim yanık yanık oldu. ve yine çıktı kahretsin

mustafa sert dedi ki...

selam arkadaşlar yüzümde saclarımın içinde ve sırtımda sayılamayacak kadar fazla siğil var bunlardan kurtulmam ıcın bana bı yol gosterın yalvarırım gıtmedıgm dktor kalmadı

Adsız dedi ki...

elimde ve yüzümde siğiller vardı küçük düz şekilde olanlarden yayılma gösterince kriyoterapi yaptırdım iz kalınca bıraktım 9ay kadar tekrarlamadı sonra kolumda olan siğil çiçek gibi oldu daha fazla büyüyüp çoğalmaya başladı akla gelebilecek her şeyi yaptım azaldı gibi oldu ama yine fayda vermedi tekrar dan birkaç doktora gittim ve kriyoyu önerdiler ve dua ile geçebileceğini buna inanmam gerektiğini söylediler ben yine dua ya yöneldim geçer gibi olup tekrarlama yaptı ümidim hiç kalmadı soğukların gelmesiyle birikte bir kaşıntı başladı kiriyo yapılan siğiller kıp kırmızı yara gibi oldu siğiller üreyerek çoğalmaya baladı ve iğne gibide batıyordu ..en sonuda bağışıklık sistemimi güçlendirmek için immuneks, alfoksil diye bir antibiyotik +annemin sabah öğlen ve yatmadan önce hergün eriği sirkeye batırıp yüzüme sürerek okuması +soğanı 2ye ayırdı ve soğanla yüzümü ve elimi okuyp çatıya attı .soğan kurudukça siğillerde yok oldu hem yüzüm hem pisikolojim düzeldi..siğilleriniz küçükse hele birde yüzünüzde ise asla kiriyo yaptırmayın.geçmiş olsun acil şifalar dilerim