3 Temmuz 2012 Salı

Siğil Geçirme Duası | Siğil Duası Nasıl Okunur

Çoğu insan haytı boyunca en az bir kere siğil problemi yaşar. En az 1 dedim Çünkü  siğil doğru tedavi edilmezse eğer, siğil problemi tekrarlayan bir problemdir. Doğru tedavi uygulayanlar genelde bi daha aynı sorunu yaşamazlar. Siğiller görüntüleriyle ve bulundukları bölgeye göre hayatı zindan ederler, özelliklede genital siğiller psikolojimizi bozup kendimize olan güvenimizi azaltırlar.
Her rahatsızlıkta olduğu gibi siğillerinde çeşitli tedavi yöntemleri mevcut. Bitkisel siğil tedavisi yöntemleri, ilaç tedavi ve psikolojik tedavi. Siğiller için halk arasında kullanılan siğil duası da mevcut. Dua her ne kadar işe yarar bilmiyorum ama psikolojik olarak bizi rahatlatıcağını düşünüyorum.

Bu yüzden öğrendiğim bir siğil geçirme duasını sizinle paylaşacağım.

İşte o dua  ve okunuşu:
“Em ebremû emren fe innâ mumbrimûn.”

Yüzde ve elde bulunan siğiller için, kenarları kalemle işaretlenip 3-5 ve 7-40 defa bu ayet okunursai,Allah şifa verir. Ne kadar etkili olur bilemem ama zararıda olmaz dua etmenin tabii.

Siğillerin kesin tedavisine gelince, ilaç tedavi veya cerrahi tedaviler kullanan hastaların çoğu tekrar siğil problemi yaşıyorlar. AYRICA da tedavi edilen bölgede iz kalması da cabası .İnternette yazılanlardan yada etrafınızdan muhakkak siğillerden bir türlü kurtulamayan insanları duymuşsunuzdur. Yada bizzat kendiniz uzun süredir siğil problemi yaşayıp yapılan tedavilerden memnun kalmamışsınızdır. Özellikle de genital siğil problemi yaşayanlarda durum daha ciddi ve daha ürkütücü.

Bütün bunların yanı sıra siğil problemi yaşamış ve kurtulmayı başarmış ve hiçbir izi kalmamış kişilerde mevcut tabi. Peki bu insanlar siğilleri geçirmek için nasıl  bir tedavi uyguluyorlar.
Bende bu insanlardan biriyim. Siğil problemi yaşadım ve kurtulmayıda başardım. Bunuda bu blog aracılığı ile sizinle paylaşmak istedim.  Bir kere öncelikle şunu bilmemiz gerekiyor, siğillerin bulundukları bölgeye göre farklı tedavi uygulamak gerekiyor. Bunun için hangi siğili nasıl tedavi edebileceğinizi anlatan bir kaynak öneriyorum size. Siğil tedavisi kitabı bu konuyu çok iyi anlatmış ve genital siğillerde bile başarılı olmuş çok iyi bir kaynak. e-kitabına ulaşmak için buraya tıklayın..

19 yorum:

efe dedi ki...

Allah herkese şifa verir inşallah. bu siğil çok nalet bişiy ya bende de var çok kötü

Adsız dedi ki...

siğillerinizin sayısı kadar elinize nohut alın her birine 3 kere ayetel kürsi okuyun ama abdestli sonra bi çiçeğin dibine gömünn ama nohutlar tertemiz bi bezde olsun sonra o nohut çürüdüğünde sizin siğillerde çüriicek

Adsız dedi ki...

Bez yerine selpak olabilir mi?

Adsız dedi ki...

Slm arkadaşlar
benimde sag elimin yüzük parmağında siğil çıkmıştı ve sonra avucumun içine de bir tane sıçradı yaklaşık iki yıl geçmedi her yöntemi denedim diyebilirim kriyoterapi(dondurma) vs. ama pek faydası olmadı daha sonra "Em ebremu emren fe inna mubrimun" duasını sık sık okudum ve elimdeki siğiller 3-4 hafta içinde geçti, geçdikten sonra kendimce bunu yazmayı borç bildim Allah şifalar versin :) son olarak moralinizi bozmayın gecer mutlaka sadece sabır, methanet ve dua

Adsız dedi ki...

Peki genital bölgede oluşan sigiller içinde mi aynı uygulama geçerli lütfen bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim

ramazan orak dedi ki...

ben de sürekli siğil problemi yaşayan biriyim. ilk denediğimde pek bir şey beklemediğim ama bir hafta içinde kesin sonuç aldığım çözüm incir sütü. özellikle bahar aylarında incir ağacı yaprakları süt doludur. siğilin kalın üst tabakasını iğne ucu ile kaldırdıktan sonra koparılan incir yapragından akan süt siğile sürülür. bu tedaviyi iki defa uygulamakla cok faydalı sonuclar verdım. tek sıkıntı sadece bahar ve yaz aylarında bu tedavıye ulaşabilmek. herkese geçmiş olsun

LARKHUMANİST dedi ki...

SİĞİLLERİ OLAN ARKADAŞLAR...
BUNUN KESİN TEDAVİSİ OKUYACAĞINIZ BİRKAÇ KELİMELİK DUA HEPSİ BU KADAR İKİ AYA YAKIN JENİTAL BÖLGEDE ÇOĞALAN SİĞİLLERİM İÇİN ÜNİVERSİTE HASTANESİNE TAŞINDIM BAKTIMKİ FAYDASI YOK ÇARE ARARKEN AKLIMA BUNUN DUASI GELDİ.OKUDUM KISA BİR SÜRE SONRA KONTROL ETTİĞİMDE HİÇ BİR İZİ BİLE KALMAMIŞTI.İHLAS İLE OKUYUN
KURTULUN SONRA BANADA DUA EDERSİNİZ.

Adsız dedi ki...

Ne kadar Sürede geçiyor?

Adsız dedi ki...

acaba genital siğillerinizi hangi fahişeden kaptınız bide bunudüşünmek lazım bi de duaile bu geçiyor diyosrsunuz ya inanamıyorum yüce Allah ı bu işe bulaştırdığınıza bence siğillerden korunmak için namuslu bireyler olun yeter. kaldıki bu başınıza gelmişse Allah belanızıvermiş tövbe edin bence

Selda Aydinoglu dedi ki...

O nasıl bi yorum ya tövbe Ya Rabb im evli barkli bayanim boğazımda çıktı vücut nadir de olsa yapıyor mus hamileyim birde cok sıkıntı veriyor bu dua iyi gelir inşallah Allah ın izniyle

Adsız dedi ki...

arkadasşım her şekilde ALLAHA sığınmak gerek. fahişedenmi bulaştı falan filan diyerek milleti dinden soğutmayın. sonuçta kimi affedeceğini ALLAH tan başkası bilmez

Adsız dedi ki...

Allah aşkına kendimi bildim bileli namaz kılarım ama çocukluğumdan beri ellerimde siğil çıkar ve çok şükür dua ile geçer nerden kaptığını Allah bilir ama bu bile dua ile geçtiğini görerek tövbe ,ç,n sebep olabilir ki bahsettiğiniz gibi zinadan olduğunu da bilmiyoruz müslüman önyargılı olmamalı

Adsız dedi ki...

arkadaslar oncelıkle allah herkeze sıfa versın her hastalıgın temelı dua ve sabırdır bu sıgılın tek ılacı duadır bendede olmustu her doktoru denedım ama bır sonuc alamadım en sonunda bu ısın ocagını bulduk ve okuttum 1 haftaya allaha sukurler olsunkı gectı sadece ınanın yeter arkadaslar okuttugum yer nıgde cıftlık ılcesının garemez koyu bılgınız olsun ıstedım basına gelmeyen bılemez bızım ne cektıklerımızı allah kımseye vermesın

Adsız dedi ki...

Arkadaslar benim penisimin uzerinde ilk once pembe gibi bir leke cikti 3 gun icindede kahverengi bir deri renginden biraz daha koyu bir renk aldi. Herhangi bir kasinti yada rahatsiz edici bir sey olmasada aklima takildi ne oldugu, az once dualari okudum. Hayirlisi olsun. Yorum ve onerinizi bekliyorum.

gamze bosnak dedi ki...

Arkadaşlar genital bölgedeki sigiilere dikkat edin. Çünkü sağlık okuduğum için biliyorum kanser hastalığı başlangıcı olabilir. Lütfen kendinizi gidip kontrol ettirin.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar genital bölgedeki sigiilere dikkat edin. Çünkü sağlık okuduğum için biliyorum kanser hastalığı başlangıcı olabilir. Lütfen kendinizi gidip kontrol ettirin.

Adsız dedi ki...

Bende ve 4 yasindaki kizimda el ve ayak parmaklarimizda var. Okuduk. Okuttuk. yaktirdik. dondurduk.ben bağışıklık sistemimi baskilayan ilaclar kullanıyorum ama kiziminkilerde geçmiyor ve yayiliyor. Yani başına gelmeyen anlamıyor. Biyerlerden kaptin diye millete iftira atan arkadaş.... sana da diyecek birşey bulamıyorum. İnşallah sende de cikmazz.

Adsız dedi ki...

genital siğiller yada ağızda çıkan siğiller sadece cinsel yolla bulaşır el ve ayak yüzdekiler hariç onlara bir lafım yok. fakat genital anal ve ağız siğilleri sadece cinel yolla bulaşır. evli bayan eşiniz sizi aldatmış olabilir. ve başkasından alıp virüsü size bulaştırmıştır. bu siğiller başka türlü olmaz vücud genital ve ağız siğili oluşturmaz çünkü bu siğillerin virüsü bile ayrı cinstir. bu tarz durumlarda erkeklerin bağışıklığı daha güclü olduğu için onlarda siğil çıkmayabilir sadece taşıyıcı görevi görürler. lafın sadece genital siğili olanlara diğerleri üstüne alınmasın bilim böle der. tek kişiyle olan ilişki siğil riskini ortadan kaldırır. fakat 1 den fazla kişilerle birlikte olan bireyler herzaman risk altındadır ve genital siğiller kansere dönüşebilir..........

Adsız dedi ki...

Ne kadar saçma bir yorum, genital siğillerin sadece cinsel yolla bulaştığı !! Bir de insanları karalamak üstüne ""eşiniz sizi aldatmış olabilir""
Bak sevgili kardeşim, bir şeyin detayını bilmeden, içeriğini öğrenmeden kimseyi karalama. Genital siğiller cinsel yolla bulaşabildiği gibi, umumi tuvaletlerden, havuzlardan, ıslak ortamlardaki temastan dahi bulaşabilmektedir, ha keza siğilini elleyen biriyle tokalaştığında bile bu virüsü alabilirsin, ille oranın oraya değmesine lüzum yok.
Bu bir virüstür, bunu çocukken bile kapmış olabilir kişi, senelerce ortaya çıkmaz ama bir gün vücut direnci düştüğünde ortaya çıkar.
Neyse Allah şifa versin, her kimin ne derdi varsa.